måndag 18 augusti 2014

Project Life v4 med Elder Core Kit

Detta är ett uppslag som jag har bloggat hos Scrap-Perra för länge sen men inte här. Så nu får ni hålla till godo...

Jag öppnade upp ett Elder Core kit som innehåller en del PL kort med lite religöst inslag men jag ville se hur mycket det var och som jag misstänkte så var det inte så farligt. Det var en del kort som det stod något religöst på men oftast så kunde man täcka över det med foton eller bara vända på kortet och använda andra sidan.

Se här nedan exempelvis - ett blått kort med en text i mitten. Jag täckte det med ett foto och fick bara en blå ram runt fotot - själva texten syns inte.

Här ser ni uppslaget - själva corekitet har färgerna vitt, svart, grått och blått och lite mörkrött. Jag förstår inte varför men det tog sååååååå lång tid för mig att göra detta uppslag och det är enbart för att jag inte gillar blått. Men det blev bra till slut.


Tack för titten och välkommen åter.

Inga kommentarer: