söndag 24 augusti 2014

Haft ett ryck med layouter...

så det är en drös med layouter som jag kommer att visa här framöver. Den här layouten byggdes upp utifrån färgerna på fotot. Det är sonen som har spelat fotbollsträningsmatcher för Grällsta/Sala laget och denna dag så var det oranga kläder. Så jag grävde bland de nya papprerna som har kommit till Scrap-Perra och hittade härliga papper från MMEs Jubilee.

Så papper i flera lager och dekorationer i massor. I botten så har jag skapat mönster med gesso, distress ink pad, dylusion och olika stenciler.
Jag grävde runt bland mina olika dekorationer och gick lite wild & crazy....

Apropå wild & crazy så kan det vara bra att spana in Scrap-Perras blogg måndag den 25 augusti... då kommer ni se ett erbjudande från oss!!!!

Tack för titten och välkommen åter!!!

Inga kommentarer: