onsdag 6 augusti 2014

Grattis-kort till den nya bebisen

Jag visade för ett par dagar sedan tavlan jag gav bort till det nya syskonbarnet. Idag tänkte jag visa grattis-korten som jag och min dotter gjorde.

Visar först kortet som dottern har gjort. Vi hittade lite rester från Crate Paper som vi använde och så hade jag köpt några baby-sidor (tror det är Graphic 45) för att ha i lager just för dessa tillfällen då jag inte hinner eller orkar måla ett stämpelmotiv. Dottern tittade på hur jag gjorde mitt kort och bestämde sedan hur hennes skulle se ut. Jag hjälpte bara till med att limma fast blommorna.


 Här ser ni mitt kort. Jag använde Graphic 45 papprerna som bas som mönstrat papper också.
 Lite guldstänk kan jag inte låta bli att ha på :)
Tack för titten och ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: