torsdag 28 augusti 2014

En layout där jag hade en ide men den funkar inte full ut - Webster...

Jag hade sällskap av en kompis från Järfälla som har barn som är i samma ålder som våra och de kommer så bra överens, och vi föräldrar oxå då :). Och jag har lyckats få in mamman in till scrapbooking så vi hade en pysseldag för ett tag sedan och då lyckades jag göra 5 layouter och dagen därpå när pysselgrejerna ändå var framme så blev det 4 till.. och detta var den första layouten jag gjorde.

Jag hade en klar ide om att använda "PL"-kort från Websters Pages - det är blandat vanligt mönstrat papper och vellum papper.

Bakgrunden är gjord med gesso, distress ink pad och Dina Wakley färger.


Jag är inte helt nöjd med sidan men har inte lyckats lista ut vad som är fel, om det är för många kort, för mkt färg eller vad det är men den får vara....

Tack för titten och välkommen åter :)

Inga kommentarer: